Amegy Bank

Category: Konto Bankowe
17 lutego 2021

Godziny otwarcia

Pon .: 09:00 – 17:00
Wt .: 09:00 – 17:00
Poślubić: 09:00 – 17:00
Czw .: 09:00 – 17:00
Pt .: 09:00 – 18:00
Sob .: 09:00 – 13:00
Słońce: Zamknięte
Recenzje i opinieTen formularz wymaga JavaScript do działania.

Z mojego konta firmowego musiałem dokonać wpłaty na listę płac za pomocą karty debetowej innego banku. Nie udało mi się zwiększyć limitu wypłat gotówki, zanim poprosiłem kasjera o uruchomienie mojej karty debetowej w celu wypłaty środków. Kasjer powiedział, och, nie wolno mi tego powtórzyć. Zapytam mojego kierownika. (Czym się to różni od bankomatu, kiedy próbujemy ponownie po popełnieniu oczywistego błędu) Tak, zapomniałem skorygować limit. Gdy kasjer poprosił kierownika o pomoc, kierownik wyszedł i przemówił do mnie. Ponownie przedstawił zasady i powiedział coś o dzisiejszej pomocy. Na co zapytałem, jak możesz mi pomóc, możesz porozmawiać z moim drugim bankiem lub mogę i skorygować limit (co miałem możliwość zrobić na swoim telefonie i pobiegłem do banku Chase).To wszystko, co musiałem zrobić, to dostosować dzienny limit wypłat, a on był właścicielem upoważnienia do ponownego uruchomienia karty. Ponownie próbuję płacić za pomocą mojego konta bankowego Amegy BUSINESS!

Na koniec kierownik spojrzał na kasjerów za ladą i powiedział „Jezu! Czy to była zniewaga, insynuowanie mojej głupoty wobec kasjerów, czy też atak na mojego Boga. Niewłaściwy sposób prowadzenia biznesu od samego początku.

Wróciłem za 5 minut z gotówką z Chase Bank i wpłaciłem na moje konto Amegy.

Najgorsze kierownictwo w historii, zajmowanie się Perlą Lucio było stratą czasu. Nie pozwalała mi chodzić tam iz powrotem od jej biurka do linii, w każdym razie 45 minut później pani Marta odbiera osobisty telefon i wstrzymuje moją zmianę na około 2 minuty ( cześć Pani.) Już zmarnowałem wystarczająco dużo czasu zajmując się Perlą. Więcej czasu czekania, aż skończysz rozmawiać przez telefon! Najgorsze doświadczenie bankowe! Proszę, przynieś Ashley i Patrimę, którzy byli bardzo profesjonalni!

Dałem Perli Lucio drugą szansę po złym doświadczeniu w tym oddziale, aby dowiedzieć się, że nadal jest nieprofesjonalnym pracownikiem, bez umiejętności obsługi klienta, próbowałem otworzyć konto w naszym synu i zapytać ją o nasze opcje, cóż, okłamała nas, kłócąc się polityka banku zmieniła się niedawno, cóż, wtedy informacje o banku Amegy w Internecie muszą zostać zmienione, aby sprostać ograniczonym opcjom, które oferuje klientom, powiedziała, że ​​nie rozumie Moich pytań (no cóż, to i tak jest w złej pozycji) po kolejnych Złe doświadczenie Poszliśmy do Wells Fargo po drugiej stronie ulicy tylko po to, aby znaleźć Daniel Garcia naprawdę wie, jak leczyć i pomagać klientom. 15 minut później My Son miał konto bankowe @ wells fargo. so long Amegy Dzięki Perli Lucio zamkniemy oba nasze konta za mniej więcej miesiąc.

Dział Obsługi Klienta Amegy Bank to moja grupa, w której

aby zostać zatrudnionym trzeba być honorowym studentem nagrody za głupiego idiotę! Brak zdolności rozumowania jest zaletą w tej grupie! Całkowicie niezdolny do odpowiedzi na proste pytanie bankowe. Jestem tak przejęty tymi agentami NO KNOWLEDGE CS z Amegy Bank. Na nowo zdefiniowali GŁUPA!

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy