5 kluczowych trendów w marketingu kart kredytowych na horyzoncie

Category: Cash Back
17 lutego 2021

Wydawcy kart kredytowych mogą być zmuszeni do oferowania narzędzi do zarządzania finansami osobistymi, aby konkurować z nowymi graczami, takimi jak Apple

13 września 2019 r

Podsumowanie

Dowiedz się, w jaki sposób transformacja cyfrowa łączy finanse z innymi branżami, a następnie przeczytaj przemyślenia ekspertów na temat dzisiejszego krajobrazu marketingu kart kredytowych oraz tego, dokąd może zmierzać w 2019 roku i później.

Treść tej strony jest aktualna na dzień opublikowania; Jednak niektóre z naszych ofert partnerskich mogły wygasnąć. Zapoznaj się z naszą listą najlepszych kart kredytowych lub skorzystaj z naszego narzędzia CardMatch , aby znaleźć karty dopasowane do Twoich potrzeb.

Transformacja cyfrowa wywarła ogromny wpływ na branżę finansową i bankową – nie tylko w zakresie zarządzania pieniędzmi za pośrednictwem kanałów cyfrowych lub zmiany stylizacji usług finansowych, ale także poprzez dostarczanie nowych modeli biznesowych innym branżom.

Transformacja dotyczy także trendów marketingowych związanych z kartami kredytowymi, które zmieniają się z konieczności.

Najpierw dowiedz się, w jaki sposób transformacja cyfrowa łączy finanse z innymi branżami, a następnie przeczytaj przemyślenia ekspertów na temat dzisiejszego krajobrazu marketingu kart kredytowych oraz tego, dokąd może zmierzać w 2019 roku i później.

1. Firmy kartowe mogą być zmuszone do oferowania większej liczby narzędzi do zarządzania finansami osobistymi, aby móc konkurować

Wydawcy kart kredytowych znajdują teraz nowych konkurentów wśród innowacyjnych firm.

Na przykład Apple niedawno wszedł do bankowości z kartą Apple Card.

Stworzona we współpracy z Mastercard i Goldman Sachs, Apple Card obiecuje usprawnić sposób działania Apple Wallet – powiedział Michael Kelley, dyrektor komunikacji w firmie Fueled zajmującej się tworzeniem aplikacji na iOS.

Oprócz uzyskania kredytu cash back za pomocą karty Apple, konsumenci będą mieli jaśniejsze wyobrażenie o tym, dokąd trafiają pieniądze, dzięki zakupom oznaczonym kolorami.

Kolejna funkcja oznaczająca sprzedawców detalicznych i lokalizacje zakupów ma służyć jako wbudowany menedżer pieniędzy, aby pomóc użytkownikom poprawić ich kondycję finansową.

Przy tak dużym skupieniu się na danych konsumentów, zdobycie ich zainteresowania będzie wymagało poświęcenia i wiedzy o tym, co działa, a co nie.

Apple jest jedną z pierwszych osób, które dostrzegły, w jaki sposób technologie finansowe przeplatają się ze wszystkim innym, i podnosi poprzeczkę dla nowych trendów dotyczących kart kredytowych, które będą obejmować współpracę partnerską, tworzenie kart lojalnościowych marki i promowanie systemu nagród za zwrot gotówki, powiedział Kelley.

„W fali konkurencji wyzwaniem dla firm finansowych jest dotarcie do celu i pozyskanie nowych lub utrzymanie obecnych klientów – coraz ważniejsze staje się zrozumienie, co działa jako marketing w 2019 roku i później – powiedział Kelley.

2. Marketing będzie prawdopodobnie bardziej spersonalizowany

Beverly Harzog, ekspert ds. Kart kredytowych w US News & World Report, spodziewa się, że marketing kart kredytowych dla obecnych klientów stanie się bardziej spersonalizowany.

„Na przykład otrzymuję e-maile od wystawców moich kart kredytowych, które używają mojego imienia i oferują mi bardzo niskie RRSO na istniejącej karcie przez pewien okres, nowe nagrody w kategorii krótkoterminowej, a nawet oferty pożyczek.

Niezbędne lektury, dostarczane co tydzień

Zasubskrybuj, aby co tydzień otrzymywać najważniejsze wiadomości tygodnia w swojej skrzynce odbiorczej.

Twoja podróż z kartą kredytową oficjalnie trwa.

Miej oko na swoją skrzynkę odbiorczą – wkrótce wyślemy Twoją pierwszą wiadomość.

Harzog uważa również, że krajobraz marketingu kart kredytowych będzie musiał ewoluować, aby dostosować się do aplikacji za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

„Już teraz stajemy się społeczeństwem, które używa smartfonów do zarządzania naszymi finansami – powiedział Harzog.

A to oznacza, że ​​wydawcy kart kredytowych będą musieli upewnić się, że aplikacje na urządzenia mobilne są łatwe do zrozumienia i kompletne – dobry, przyjazny dla użytkownika projekt, który zachęca konsumenta do wypełnienia wniosku zamiast rezygnacji z frustracji.

„Coraz większej liczbie konsumentów, którzy chcą ubiegać się o kartę kredytową za pomocą telefonu komórkowego, należy zapewnić proste i przyjemne doświadczenie – dodał Harzog.

Joe Lawlor, współzałożyciel i główny strateg marketingowy agencji marketingowej Digital Dynasty z Las Vegas, zgadza się, że marketing staje się coraz bardziej spersonalizowany.

Uważa, że ​​marketing kart kredytowych staje się dostosowany do wieku i jest rozpowszechniany wśród docelowych grup wiekowych poprzez reklamy na YouTube i Facebooku.

Zmniejsza się marnotrawstwo na reklamy dla nieistotnych odbiorców, szczególnie w firmach, które mają wysokie budżety marketingowe, takich jak firmy obsługujące karty kredytowe.

Ten rodzaj marketingu jest opłacalny iz tego powodu, powiedział Lawlor, wkrótce zaczniemy widzieć jeszcze dokładniejsze reklamy.

Na przykład reklamy kierowane do osób, które uwielbiają oglądać sport, będą wyświetlane tylko tym odbiorcom.

To samo dotyczy grup, takich jak matki mieszkające w domu, ludzie biznesu, właściciele lokalnych firm i inni, zauważył Lawlor.

„Marnowanie wydatków na reklamy dla nieistotnych odbiorców zmniejsza się, szczególnie w firmach o wysokich budżetach marketingowych, takich jak firmy obsługujące karty kredytowe – powiedział Lawlor.

3. Marketing może objąć większą liczbę klientów subprime

Chane Steiner, dyrektor generalny Crediful, spodziewa się, że dostępność kart znacznie wzrośnie w 2019 roku.

Powiedział, że wydawcy kart kredytowych zaczynają reklamować się dla większego odsetka osób, które zostałyby uznane za subprime.

Powodem tego są zmiany wskaźników określających kwalifikowalność kredytową, zauważył Steiner.

FICO uruchomi swój nowy program UltraFICO, który ma przyciągnąć wiele osób, które normalnie by się nie zakwalifikowały, dodał Steiner.

„Weź również pod uwagę ekspansję VantageScore, która korzysta z innych wskaźników niż FICO, i spodziewam się, że w 2019 roku zostanie zatwierdzonych znacznie więcej wniosków o karty kredytowe – powiedział Steiner.

Powodem, dla którego widzimy to rozszerzenie, jest to, że VantageScore jest znacznie bardziej inkluzywny dla studentów i innych osób, które mogą rzadko korzystać z kredytów.

Podczas gdy FICO wymaga pełnych sześciu miesięcy oceny zdolności kredytowej, VantageScore bierze pod uwagę pierwszy miesiąc.

„To, w połączeniu z faktem, że VantageScore bierze pod uwagę dane takie jak opłaty za wynajem, publiczne rejestry i rachunki za media, oznacza, że ​​o wiele więcej osób może zostać włączonych do systemu oceny kredytowej – powiedział Steiner.

4. Oferty direct-mail dotyczące kart mogą zostać odrzucone

Według firmy badawczej Mintel liczba zgłoszeń pochodzących z bezpośrednich kampanii pocztowych nieco spadła.

Tendencja ta może się utrzymać, ponieważ konsumenci mogą korzystać z Internetu i ubiegać się o karty kredytowe bez problemów ze znalezieniem znaczka, powiedział Harzog.

„Direct mail nie zniknie, ale wydawcy będą kłaniać się temu, co jest wygodne dla ich klientów, co oznacza korzystanie z większej ilości marketingu cyfrowego i jak najprostszy interfejs użytkownika – dodał Harzog.

Według MediaPost, chociaż konsumenci wolą bezpośrednią pocztę niż pocztę elektroniczną (zwłaszcza w obszarach o słabym dostępie), nadal najprawdopodobniej starają się o kartę kredytową na stronie internetowej lub przez telefon komórkowy.

W rzeczywistości 33 procent z nich będzie używać smartfona do składania wniosków, a komputery stacjonarne (29 procent) i tablety (11 procent) zajmują drugie i trzecie miejsce.

Badanie wykazało również, że 13% ofert kart kredytowych jest umieszczanych na stronach internetowych wydawców kart, 10% za pośrednictwem witryn zewnętrznych, 6% przez aplikacje mobilne, a 6% przez media społecznościowe.

5. Marketing współpracy z podmiotami stowarzyszonymi i osobami trzecimi może się rozwinąć

Jeśli nie możesz stworzyć nowej wartości biznesowej z funkcji, które mają wszyscy w branży, możesz skorzystać z innych przykładów branżowych, uważa Kelley.

Karty kredytowe związane z marką – takie jak te, które oferują punkty Uber – mogą stać się jeszcze bardziej atrakcyjne dla konsumentów ze względu na ich względną wartość dla priorytetów użytkowników.

W pewnym sensie jest to trend spersonalizowanych usług, który, jak powiedział Harzog, prawdopodobnie pojawi się na rynku kart kredytowych.

Podąża ogólną ścieżką do wykorzystywania nowo pozyskanych danych, aby dowiedzieć się więcej o potrzebach klientów – i móc im sprostać w bardziej wyrafinowany sposób.

„Ponieważ konsumenci będą prawdopodobnie przywiązywać się do dostawcy kart kredytowych dzięki zachętom w postaci rabatów dla marek i punktów u głównych sprzedawców internetowych i lokalnych, najlepszym rozwiązaniem jest marketing afiliacyjny i współpraca partnerska – powiedział Kelley.

Dodał, że strony internetowe osób trzecich są ważnymi źródłami przychodów, ale obecnie są niedostatecznie wykorzystywane.

Kelley to rozumie, ponieważ powiedział, że finanse wymagają ostrożnego kroczenia do przodu.

„Ale zasługuje również na innowacje – powiedział.

Podsumowanie

Firmy na całym świecie przechodzą transformację cyfrową, dzięki czemu stają się konkurencyjne, aby przyciągnąć uwagę konsumentów.

Ale marketing już teraz staje się bardziej spersonalizowany, a teraz nawet konsumenci subprime są docelowymi odbiorcami.

Kampanie wysyłane pocztą bezpośrednią zwalniają, ponieważ chociaż konsumenci lubią je bardziej niż reklamy wysyłane pocztą elektroniczną, nadal prawdopodobnie będą faktycznie ubiegać się o kartę kredytową w formie cyfrowej.

Eksperci zgadzają się, że marketing kart kredytowych musi ewoluować i otwierać się jeszcze bardziej na znajdowanie nowych wartości w udostępnianiu i współpracy.

Treść redakcyjna tej strony opiera się wyłącznie na obiektywnej ocenie naszych autorów i nie jest napędzana przez dolary reklamowe. Nie został dostarczony ani nie został zlecony przez wydawców kart kredytowych. Możemy jednak otrzymać rekompensatę za kliknięcie linków do produktów naszych partnerów.

Barri Segal jest reporterem pracującym w CreditCards.com z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży wydawniczej i reklamowej, pisząc i redagując dla wszystkich stylów, gatunków, mediów i odbiorców.

Co dalej?Nowa karta kredytowa wypłaca nagrody w kryptowalutach: co może pójść nie tak?

TomoCredit to nowa karta kredytowa skierowana do młodych dorosłych. Jego najbardziej godną uwagi cechą jest to, że opłaca swoje nagrody w kryptowalutach w zdumiewającym tempie ponad 20 procent. Brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, ale TomoCredit wydaje się legalny. Rozmawiałem z CEO Kristy Kim, aby dowiedzieć się, jak to działa.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy